Алексеєвець Катерина Семенівна
Електронна пошта
katialeks93@gmail.com
Воркшоп 9 - 04.10
1. Дізналася про:
- сайти для створення сайтів, презентацій для фідбеку з учнями
2. Створила ІКТ-розробки:
- івеб сайт
- проєкт "Україні 30"
- цифровий урок
3. Враження:
- все було цікаво та корисно, а найголовнише відчула себе студентом з майже безсонними ночами
4. Потребує подальшого опрацювання:
- загалом все було зрозуміло, залишається вдосконалювати навички та не забувати весь перечень застосунків.
Воркшоп 8 - 30.09
1. Дізналася про:
- сайти для створення інтерактивних вправ, створення на Canva інтерактивних плакатів
2. Створила ІКТ-розробки:
- інтерактивну дошку у Jamboard
- Інтерактивний плакат Canva
- Інтерактивну вправа h5p
3. Враження:
- все було цікаво та кориснодля подальшої роботи
4. Потребує подальшого опрацювання:
- загалом все було зрозумілою
Воркшоп 7 - 27.09
1. Дізнався(-лася) про:
- сайти для створення вікторин, хролнологічної лінії
2. Створив(-ла) ІКТ-розробки:
- інтерактивну дошку у IDroo
- динамічну презентацію у Prezi
- Інтерактивнi вправи у learningapps, flipity, educandy
- вікторину Kahoot!
- таймлайн timetoast
3. Враження:
- у даному воркшопі знала про більшу частину застосунків, застосування хронології подій не є актуальним для предмету, який я викладаю, але для загального розвитку корисно.

Воркшоп 6 - 23.09
1. Дізнався(-лася) про:
- сайти для створення інтерактивних книжок, тестів, інтерактивний плакат
2. Створив(-ла) ІКТ-розробки:
- інтерактивну дошку у Mural
- ментальну карту у MindMiester
- Інтерактивний плакат ThinkLink
- Інтерактивну вправа Quizlet
- Онлайн-книгу Ourboox
- Опитування Tricider
- Тестування Quizalize
3. Враження:
- дуже сподобалося створення інтерактивних книг. Оов'язково будемо створювати з учнями під час навчального процесу
4. Потребує подальшого опрацювання:
- загалом все було зрозумілою

Воркшоп 5 - 20.09
1. Дізнався(-лася) про:
- цікаві сайти, де можна робити відео з завданнями, презентації із вбудованими завданнями.
2. Створив(-ла) ІКТ-розробки:
- інтерактивну дошку у Milanote
- сторі-презі у Sutori
- інтерактивне відео у PlayPosit
3. Враження:
- цікаві завдання
4. Потребує подальшого опрацювання:
- вдосконалення навичок.

Воркшоп 4 - 16.09
1. Дізнався(-лася) про:
- цікаві сайти, де можна робити відео, презентації із вбудованими завданнями, цікаву гру.
2. Створив(-ла) ІКТ-розробки:
- гру із завданнями у Quizwhizzer
- інтерактивну дошку у Lino
- презентацію з елементами залучення аудиторії в Nearpod
- відеоексплейнера у Renderforest
- вправу у Google-малюнку
3. Враження:
- було багато всього цікавого, сподобалася виконання завдань, які будемо створювати, але забагато інформації і вона просто не втримується у голові, особливо після 6-7 уроків.
4. Потребує подальшого опрацювання:
- вдосконалення навичок у нових сервісах.

Воркшоп 3 - 13.09
1. Дізнався(-лася) про:
- цікаві сайти, де можна робити різні завдання для учнів. в результаті чого дітей можна більше зацікавити
2. Створив(-ла) ІКТ-розробки:
- створила тест до уроку y Socrative
- створила комікс у Canva
- створила інтерактивний плакат у Genially
3. Враження:
- воркшоп сподобався, було багато інформації по застосунках
4. Потребує подальшого опрацювання:
- до кінця розібратися у колективних іграх у Classtime

Воркшоп 2 - 09.09
1. Дізнався(-лася) про:
- цікаві сайти, де можна робити опитування, вікторини, 3д презентації.
2. Створив(-ла) ІКТ-розробки:
- сторінку опитування у Mentimeter та Wooclap
- створила інтерактивну вправу до уроку у WorldWall
- створила вікторину у Factile
- створила рандомне коло імен у Flippity
- створила презентацію у Emaze
3. Враження:
- воркшоп сподобався, було всього цікавого, сподобалася виконання завданб, які будемо створювати.
4. Потребує подальшого опрацювання:
- створення презентації.
Воркшоп 1 - 06.09
1. Дізнався(-лася) про:
- цікаві сайти, де можна робити різні завдання для учнів. в результаті чого дітей можна більше зацікавити
2. Створив(-ла) ІКТ-розробки:
- сторінку у netboard
- створила тест до уроку у Triventy
- створила завдання у WheelofNames
- створила завдання у WordItOut
- створила опитування у SurveyMonkey
3. Враження:
- воркшоп дуже сподобався, було багато корисної інформації, сподобалася робота у групах

4. Потребує подальшого опрацювання:
- щоб краще все запам'ятати потрібно побільше практики.